Byalaget Tre modiga badare 11 juni, 2022 Sonja Jildenbäck Nu är ”vinterbadet” avklarat (15 grader i vattnet). Vi återkommer till hösten. Dela det här: Dela på X (Öppnas i ett nytt fönster) X Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade