Alla inlägg av Johan Ekroth

Invigning av MoMa 2

En hälsning från Jonna Rylander:

Martin och jag vill tacka alla som kom till vår invigning av vårt MoMA 2 på Norra Stavsudda. Är så tacksam för alla möten och samtal. Ni som inte kunde ni är varmt välkomna torsdag 6/6 och lördag 8/6 kl 1400-1600 då har vi öppet igen.

Finns många Roland Svensson att njuta av eller köpa med sig hem. 

En hemlig konstnärs tavlor gästspelar också!

Ses då!

Grovsoporna 18 maj

Under lördagen var grovsopsfärjan på besök och grovsoporna bars ombord. Gott grovsopsfika fanns till försäljning av Ruben Renhed från Karsholm.

Tyvärr var det några grovsopor som inte bars ombord. Martin och Jonna bar ombord några grovsopor men två däck och ett fönster står kvar, som ansvariga får hämta.

Tack alla!

Tack till alla som kom idag och hjälptes åt att göra fint längs vägen.

Gott och trevligt att avsluta städdagen med korv och fika.

Dessutom, hemsidan har nu en ny administratör. Om du har frågor om hemsidan eller önskar få något publicerat på norrastavsudda.se, kontakta Johan Ekroth på jekrothen@gmail.com.