Grovsoporna 16/5

Tack Alla inblandade för en enorm insats med alla grovsopor. Ni som hjälpe till att Kratta efter så bryggan blir välkomnade igen.

Mycket metall blev kvar, trots värsta insatsen av Jessica att stuva upp i containern. Grymt jobbat!

INGET får köras ner i efterhand!

Vi hjälps åt att Maila till värmdö kommun att det finns metall kvar!